00:00
00:00
آموزش تماس و ارسال تیکت جهت پیگیری و درخواست های مشتری از ایمن افزار شایگان
0 بازدید
ایمن افزار شایگان 56 دنبال کننده
در این آموزش شم مشتری عزیز می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق ثبت تیکت در کارتابل مشتری خود در نرم افزار ثبت و به سیستم اتوماسیون شرکت ارسال نمایید . بعد از ثبت تیکت ، همکاران ما در کمترین فاصله زمانی با شماره ثبت شده توسط شما در تیکت ارسالی تماس خواهند گرفت . نکته 1: قبل از ثبت تیکت می توانید از سوالات و موارد مطرح شده توسط همکاران شما که به آنها پاسخ داده شده و یا آموزش تصویری دارد استفاد ه نمایید . نکته 2 : همچنین شما می توانید گزینه های مطرح شده در تیکت های قبلی خودتان رو هم ملاحظه کنید .