00:00
00:00
...در حال بارگذاری

کمپین معرفی محصولات جدید برند مای

0 بازدید

    گزارش فیلم

    در دنیای مردن امروز، ترندهای زیادی بر اساس تحولات و پیشرفت های اجتماعی در حال شکل گیری است و خیلی از مفاهیم و سنت های کلیشه ای خیلی وقت است که دیگر کاربرد سابق خود را ندارند. مردم(خصوصا در کشور های توسعه یافته) با نگاه مدرن تر خود به دنیا کلیشه های جنسیتی سابق را کنار گذاشته اند. در گذشته بیشتر مشاغل مختص به آقایان تلقی می شد اما با گذشت سالها، تلاش های مختلف برای دستیابی به برابری باعث تغییر این تفکر شده است. دیگر شغل ها مثل قبل مختص مرد یا زن نیست و مشارکت و پیشرفت در جامعه سهم همه انسانهاست. بنا بر این ما با استفاده از این جریان اجتماعی مهم، پیام اصلی کمپین را بر این اساس طراحی کردیم که نشان دهیم برای دنیای مدرنی که زن و مرد در آن فرقی ندارند، ما (برند مای) نیز محصولی داریم که محدودیتی در استفاده بین خانم ها و آقایان ندارد. قصه ی شروع کمپین ما هم در آغاز شکستن این کلیشه های معمول بود و از اتاق فکر رویدانو شعار «زن و مرد نمی شناسه...» بیرون آمد. در تمام فعالیت های کمپین با استفاده از مدل نمایش کلیشه برعکس، با جابجا نشان دادن موقعیت هایی که بیننده پیش قضاوت جنسیت زده دارد، سوپرایز ایجاد نمودیم و سپس پیام خود را منتقل کردیم.