00:00
00:00
...در حال بارگذاری

مشتری خوب|بازاریابی|فروش

5 بازدید

    گزارش فیلم

    https://mohsenrabbani.ir/ مشتری خوب سرمایه ی ماست . . . مشتری خوب رو باید تشخیص داد ، و برای حفظ و نگهداشت اون برنامه داشت . در پست قبلی اشاره کردم که خیلی مواقع توجه بیش از اندازه به مشتری نما ها و مشتریان بی کیفیت سبب میشه که ما از توجه به مشتریان اصلی و خوبمون غافل بشیم و این سرمایه ی اصلی کسب و کلرمون رو از دست بدیم . . . شما چه ویژگی هایی برای یک مشتری خوب قائل هستید ؟ . . در چه بازه های زمانی مشتریانتون رو پایش می کنید؟ و برنامه های شما برای حفظ و ماندگاری مشتری خوب چیه ؟ . ، تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان محسن ربانی