00:00
00:00
...در حال بارگذاری

چرا سامسونگ تو چین موفق نیست؟

623 بازدید

    گزارش فیلم
    دیجیاتو دیجیاتو 17 هزار دنبال کننده

    سامسونگ دومین برند پرفروش دنیاست و این جایگاه رو در حالی تصاحب کرده که تو سال گذشته فقط شش دهم درصد از بازار چین رو مال خودش کرده بود. این در حالیه که تو سال 2013 سامسونگ بیش از 23 درصد بازار چین رو در اختیار داشت. اما چی شد که اوضاع برای سامسونگ عوض شد؟ تو این ویدئو این جریان رو مرور می کنیم. اسپانسر این ویدیو والکسه که می تونید برای خرید گیفت کارت بهشون مراجعه کنید: https://yun.ir/wjw7m6 @wallexchange