00:00
00:00
...در حال بارگذاری

رقیب شناسی صادراتی

3 بازدید

    گزارش فیلم
    mostafataheri.official mostafataheri.official 5 دنبال کننده

    رقابت در صادرات به معنای رقابت بین شرکت ها و کشورها برای صادرات کالا و خدمات به بازارهای جهانی است. رقابت در صادرات به طور کلی می تواند به دو دسته رقابت میان کشورها و رقابت میان شرکت ها تقسیم شود. رقابت میان کشورها در صادرات به معنای رقابت بین کشورها در جذب بازارهای خارجی و افزایش سهم بازار در مقابل کشورهای دیگر است. برای مثال، کشورهایی که به دلیل قیمت پایین تولیداتشان قادر به رقابت با دیگر کشورها در بازار جهانی هستند، می توانند سهم بیشتری از بازارهای خارجی را به دست آورند. رقابت میان شرکت ها در صادرات به معنای رقابت بین شرکت ها در فروش محصولات و خدمات به بازارهای خارجی است. شرکت ها برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود، قیمت ها، کیفیت محصولات و خدمات، تحویل موقع و خدمات پس از فروش را بهبود می بخشند. بنابراین، رقابت در صادرات می تواند باعث افزایش کیفیت محصولات و خدمات، کاهش قیمت ها و افزایش نرخ رشد اقتصادی شود. اما به عنوان یک روند مفید برای جامعه، باید به صورت منصفانه و بدون تبعیض به همه شرکت ها اجازه داده شود تا به بازار جهانی دسترسی داشته باشند