00:00
00:00
...در حال بارگذاری

اهمیت کسب مهارت(رهپویان7تدوین کمپین تبلیغاتی)

2 بازدید

    گزارش فیلم
    رهپویان 7 رهپویان 7 532 دنبال کننده

    بازاریابی اجازه ای (ست گادین) اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید تبلیغات سنتی دیگر جواب نمی دهد، کتاب بازاریابی اجازه ای (پرمیشن مارکتینگ) می تواند انتخاب مناسبی برای مطالعه باشد. مفهوم بازاریابی اجازه ای کاملاً از اسم آن مشخص است! یعنی خدمات با اجازه مشتری معرفی می شود. در این روش، اعتمادسازی بیشتری صورت می گیرد. ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و سوشال مدیا مارکتینگ تنها چند نمونه از این نوع بازاریابی به شمار می روند. ست گادین، نویسندهٔ کتاب بازاریابی اجازه ای، معتقد است تبلیغات به روش سنتی دیگر مفید نیست؛ چراکه بازار از این سبک از تبلیغات اشباع شده است. از طرفی هم فشار روی مشتری در تبلیغات سنتی به حدی زیاد است که دیگر میلی به تعامل با کسب وکارها پیدا نمی کند. برای حل این مشکل هم گادین بازاریابی اجازه ای را معرفی کرده است. جایی که مشتری داوطلبانه به سمت کسب وکار می آید و در روند بازاریابی با دل خوش شرکت می کند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که فعالیت های بازاریابی نتیجهٔ بهتری رقم بزنند. اگر می خواهید با این نوع بازاریابی آشنا شوید، خواندن این کتاب را همین حالا شروع کنید! rahpoyan7.ir