00:00
00:00
...در حال بارگذاری

۲- تمرین دوم قدرتی فصل آبان و آذر فیتکو

177 بازدید

    گزارش فیلم
    fitco.club fitco.club 47 دنبال کننده

    چربی سوزی و کالری سوزی تنها در زمان تمرین اهمیت ندارد. باید شما با انجام تمرینات قدرتی و ریز آسیب هایی که به بافت عضلانی خود وارد میسازید سوخت و ساز بدن برای انجام فرایند ریکاوری در بدن خود را بالا ببرید. این فرایند علاوه بر کالری سوزی حین تمرین، باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن در ادامه روز نیز خواهد شد. علاوه بر آن در صورت رعایت درست رژیم غذایی، بدن شروع به عضله سازی نیز میکند و این امر باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن در حالت استراحت و حتی خواب نیز میشود. همیشه گفتیم تمرینات قدرتی و هوازی مکمل یکدیگر هستند و هرکس با توجه به نوع بدن و هدف خود، باید این تمرینات را با نسبت مشخص در هفته انجام دهد. کلاسهای ما همه با مربی، برنامه تمرینی، برنامه غذایی، انالیز ماهانه اینبادی و امکان استفاده از سونا خشک بعد از کلاس هست. هر روز هم توی ساعتهای مختلف برگزار میشه و شما این امکان رو دارید هر ساعتی که میخواید بیاید و تمرین کنید. برای آشنایی کامل با خدمات ما میتوانید به راحتی در گوگل عبارت باشگاه فیتکو را جستجو کرده و به سایت ما مراجعه فرمایید. بزرگراه رسالت، ابتدای خ بنی هاشم، پایینتر از مترو خواجه عبدالله انصاری، کوچه مرادی، پلاک ۸۶ تلفن: ۰۲۱۲۲۵۰۶۲۴۳