00:00
00:00
...در حال بارگذاری

۱- تمرین اول هوازی فصل آبان و آذر فیتکو

231 بازدید

    گزارش فیلم
    fitco.club fitco.club 47 دنبال کننده

    لاغری و چربی سوزی یکی از دغدغه های اصلی این روزهای افراد است. برای بالا بردن کالری سوزی حین تمرین و تامین این کالری (انرژی) از بافت چربی بدن، لازم است بدن برای مدت زمان مشخصی (حداقل ۲۰ - ۳۰ دقیقه) در محدوده ضربان قلب هوازی قرار بگیرد. این محدوده ضربان قلب علاوه بر تامین انرژی اصلی از چربی بدن، باعث تقویت قلب و عروق و آمادگی جسمانی ما نیز میشود. ما در فیتکو با هدف رساندن اعضای خود به تناسب اندام در کوتاهترین زمان، به روش اصولی و بدون بازگشت، تمرین های هر دوره را با حساسیت بالا طراحی و در کلاسهای خود اجرا میکنیم. کلاسهای ما همه با مربی، برنامه تمرینی، برنامه غذایی، انالیز ماهانه اینبادی و امکان استفاده از سونا خشک بعد از کلاس هست. هر روز هم توی ساعتهای مختلف برگزار میشه و شما این امکان رو دارید هر ساعتی که میخواید بیاید و تمرین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات سلامتی و تناسب اندام ما میتوانید باشگاه فیتکو را در گوگل جستجو کرده و به سایت ما مراجعه فرمایید. بزرگراه رسالت، ابتدای خ بنی هاشم، پایینتر از مترو خواجه عبدالله انصاری، کوچه مرادی، پلاک ۸۶ تلفن: ۰۲۱۲۲۵۰۶۲۴۳ توضیحات کامل برنامه امروز در لینک زیر: https://fitco.club/season-programs/fitcozi/