00:00
00:00
...در حال بارگذاری

کارگاه اموزشی مدیریت استراتژیک

3 بازدید

    گزارش فیلم
    Markazeh Tahavool Markazeh Tahavool 1 دنبال کننده

    ضرورت تفكر راهبردي (استراتژيك) گاهي اتفاق ميافتد كه يك گروه كاري يا يك گروه مديريتي درصدد رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده خود با چالش های جدیدی به دلیل تغییر شرایط موجود در کشور، تغییر نگاه مدیران بالادستی و تصمیم گیران، تولید علم به روزتر و فناوریهای جدید و روبه رو میگردد. از این رو بسیاری از این چالش ها می تواند به افول شرکت و گروه کاری و سرانجام از بین رفتن آنها منجر گردد. حال آندسته از مدیران و تصمیم گیرانی که مسلط به علم تفکر راهبردی (استراتژیک) باشند خواهند توانست به راحتی بر مشکلات فائق آمده و حتی رشد گروه و شرکت خود را تسریع نمایند. ابزاری که میتواند این دسته از مدیران و گروه ها را نجات دهد درک، باور و انتخاب تفکر راهبردی (استراتژیک) است. تفکر راهبردی یعنی اینکه بنا به شرایط جدید به وجود آمده: الف: دوباره و بهتر فکر کنیم. ب: منابع و امکانات جدید خود را شناسایی نماییم. ج: فرصتهای جدید بوجود آمده را نه یک چالش بلکه سکوی پرتاب موفقیت بدانیم. بنابراین تفکر راهبردی پذیرش تغییرات روی داده، داشتن نگاه بلندمدت جدید، شناسایی فرصت ها و اولین شدن میباشد. گروههای هدف و مخاطبان این دوره آموزشی الف: مدیران شرکتها با چالشهای فراوان و متعدد ب: شرکتهای نوپا و گروههای کوچک کاری ج: دانشجویان، مدرسان، تصمیم گیران و آینده سازان خرد و کلان چه سوالاتی در این دوره جواب بحث و تبادل نظر خواهند شد الف: در مدیریت زندگی و شرکت خود هدف محور باشیم؟ یا رسالت محور؟ و یا موفقیت محور؟ ب: چگونه پذیرش تغییرات ناخواسته بوجود آمده را مدیریت و فرصت سازی نماییم؟ ج: مولفه های کلیدی تفکر راهبردی (استراتژیک) چه ها هستند؟ کارگاه ها و دوره های پیشنهادی از: سایت www.imahboobi.com و مرکز تحول