00:00
00:00
...در حال بارگذاری

آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ - مقدماتی

0 بازدید

    گزارش فیلم
    فرادرس فرادرس 1 هزار دنبال کننده

    آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ - مقدماتی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/m818 رقابت بین کسب و کارها هر روزه در حال افزایش است و به همین دلیل هر ساله میلیاردها دلار در تمام دنیا صرف تبلیغات می شود. انسان ها در هر کجا که باشند در معرض بمباران این تبلیغات قرار می گیرند، اما یک تبلیغ برای موثر بودن باید ساده، شفاف و جذاب باشد و در اینجا است که کپی رایتینگ (Copywriting) وارد عرصه می شود. مفهوم کپی رایتینگ این است که تبلیغی نوشته و ایجاد شود که خواننده آن را به انجام کاری تشویق و ترغیب نماید. کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است. در واقع این شغل ترکیبی است از مهارت های مختلف مخصوصا نویسندگی که با کمک آن محصولات و خدمات به شکل اصولی به مخاطبین هدف معرفی شده و باعث ترغیب مخاطبین به خرید محصولات و خدمات می شود. در کپی رایتینگ باید مخاطبین خود را بشناسیم و متناسب با نیازهای آن ها محتوای تبلیغاتی تولید کنیم. یک تبلیغ خوب باید ساده و جذاب باشد تا مخاطب بتواند با یک نگاه مفهوم پیام را درک کرده و ارتباطی بین نیاز خود و تبلیغ ایجاد شده پیدا کند. به همین دلیل برای موفقیت و رشد در بازارهای امروزی، نیاز به افرادی است که با استفاده از توانایی ها و مهارت هایی که دارند بتوانند مشتریان بیشتری را به سوی کسب و کارها هدایت کنند که این کارها توسط کپی رایتر انجام می شود. کپی رایترها باید از مهارت های نویسندگی، بازاریابی، فروش و روانشناسی برخوردار باشند. امروزه این حرفه یکی از مهم ترین و پردرآمدترین مشاغل در حوزه تبلیغات در سراسر دنیا محسوب می شود. کپی رایترها از طریق تبلیغ نویسی در رسانه های مختلف مثل: تلویزیون، بیلبوردها، وب سایت ها و... فرایند جذب مشتریان را برای شما انجام می دهند. در این فرادرس ابتدا با اصلی ترین مفاهیم که شامل تعریف تبلیغات و مفاهیم اولیه می شود، آموزش را شروع نموده و در نهایت با تبلیغ نویسی برای رسانه های مختلف، آموزش را به پایان می رسانیم. در این فرادرس از منابع معتبر و مختلفی استفاده شده است تا مخاطبین در صورت نداشتن پیش زمینه، مشکلی در یادگیری آن نداشته باشند. در ادامه در آموزش تبلیغ نویسی Copywriting تکمیلی به مباحث تبلیغات، فناوری و تحولات، ایده پردازی و خلاقیت، تکنیک های روانشناسی، تیتر نویسی، نوشتن برای تبلیغات و طراحی شعار های تبلیغات می پردازیم.