00:00
00:00
...در حال بارگذاری

شبکه سازی بین المللی برای توسعه بازار (1)

2 بازدید

    گزارش فیلم

    فروش و فعالیت اقتصادی در بازارهای جهانی همواره مستلزم ایجاد شبکه­ ای گسترده از بازیگران کلیدی در سطح بین­ المللی است. چرا که فروش در سطح جهانی مسیر پرفراز و نشیبی به شمار می ­رود که پیمودن آن بدون آگاهی از عوامل و افراد اثرگذار امکان­ پذیر نیست. از این­ رو، در عصر ارتباطات آنچه یک کسب ­وکار موفق در سطح جهانی نیاز دارد، شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار در زنجیره فروش و سفر مشتری و برقراری ارتباط موثر با آنان است. در این دوره ابزارها و فرایندهایی کاربردی به منظور شبکه­ سازی معرفی خواهند شد که افزایش فروش و توسعه کسب و کار را برای صاحبان کسب وکارهای نوآورانه به ارمغان می­ آورد.